Panelleriniz İçin Twitter Tweet Post Kodları

21 Eylül 2013 Cumartesi yazildi.




Merhabalar ,

Bugün sizlere panelleriniz için kullanabileceğiniz twitter tweet post kodlarını vereceğim.Kodlar %100 tamamen sorunsuz birşekilde çalışmaktadır.Çünkü denemesini kendim bizzat yaptım.
Kodları İndirenler Konuya Yorum Yaparlarsa İleride Daha İyi Şeyleri Paylaşırım Sizler İçin.
Ayrıca Kodları Başka Forumda Paylaşırsanız WebKurnaz' dan Aldığınızı Lütfen Belirtiniz.
Kodların Kullanımı :

1. tweet.php' yi açıp twurl = "http://bit.ly/146HfQK"; burayı aratınız.Burayı bulduktan sonra "http://bit.ly/146HfQK" bu kısmı kendi sitenizin linki ile değiştirip kaydediniz.

2. Yine tweet.php' yi açıp ,

tweet_yaz("Oha Sonummuzz Geldi Bakın Ya galibaa . -> " + twurl + "\n\n" + hastag); 
tweet_yaz("bedava takkipci girin ben yaptım süperr: " + twurl + "\n\n #OktayUzunVeAhmetSevimleTakip"); 
tweet_yaz("yuh bee ollamaz : " + twurl + "\n\n #BirAnÖnce"); 
tweet_yaz("Justincciler ggiirsin justin canlı yayında : " + twurl + "\n\n #JustinComeBackToTurkey"); 
tweet_yaz("Justinn Live Tv Link->. : " + twurl + "\n\n #Justinbieber"); 
tweet_yaz("Very Grreat Mussic Linnk ->. : " + twurl + "\n\n #youtube"); 
tweet_yaz("onedirection veery photo link -> .. : " + twurl + "\n\n #onedirection"); 
tweet_yaz("Girin linkle Takipçi Kasma Ücretsiz-> .. : " + twurl + "\n\n #profonixiletakipleş"); 

Bu kodları bulunuz.Sonra ;
"Oha Sonummuzz Geldi Bakın Ya galibaa . -> " 
"bedava takkipci girin ben yaptım süperr: " 
"yuh bee ollamaz : "
"Justincciler ggiirsin justin canlı yayında : "
"Justinn Live Tv Link->. : "
"Very Grreat Mussic Linnk ->. : "
"onedirection veery photo link -> .. : "
"Girin linkle Takipçi Kasma Ücretsiz-> .. : "

Bu yazıları kendinize göre düzenleyip milleti user yapmak için inandırıcı yazılar yapınki millette sitenize girsin ve sizin exenizi , eklentinizi yüklesinler.
Fakat yapamayıpta lütfen konuyu kötülemeyiniz.

Alintidir : Asil Konuya Git

0 yorum: